we fall

okej, så här ligger det till. jag tycker det här suger!
uppdateringen suger och vänskapen suger.
vad hände liksom? brukar tänka på det ibland, efter
skolavslutningen blev vi uppdelade, jag reb och malin.
och hanna, linnea och melina. det känns bara fel och
det känns som att "åh vi kör mathalinakväll!" bara är
fejkat, ingen anstränger sig nog mycket, ingen vill nog
mycket. visst, när vi väl träffas alla på våra mathalinakvällar.
(har alltså hänt typ 1 gång..) så pratar vi ut om allt och det
känns som vi inte varit ifrån varandra en sekund. men som
det är nu så är det bara fel, träffar linnea ibland på skolan
och det är som en konstig stämning och vi hälsar knappt
på varandra. jag hatar det och vill bara att det ska vara
som det var förut. men jag vet inte om det kommer kunna funka.
jag vet inte om jag orkar ge det en chans, vet inte om jag
orkar försöka få ihop oss igen om jag tror att det kommer
bli lika fel en vecka senare.


lyssna och tänk tillbaka, allt vi hade, allt vi gjorde.
tyvärr finns det bara kvar i mitt minne, just till denna låt.



/mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0