wah?

vars are you going to befinna dig in helgen hanna?
it will inte be the same sak without dig ju.

dagens hjälte: ( jag har tänkt göra detta till en trend ) stina östlund, i min klass, som tog sig tiden att skriva ner alla jävla glosor till mig :)

jag är vaaaaansinningt trött idag ,
kan ha att göra med tiden jag somnade igår .
jag skyller mig själv.
just nu är jag home alone,
men mamma och mats kommer snart
( för er som inte kunde räkna ut det , så är mats "mammas nya kille", som i radioprogrammet på P3 (?) , nivet)
och då ska vi tydligen se män som hatar kvinnor,
jag har hört rätt varierande kommentarer om den ,
så jag vet inte om jag orkar.
i motsats till hanna är jag en hejjare på att blogga,
förmodligen för att jag är rätt flitig på att skriva om ingenting alls.

jag fick förresten en hemsk häftig pryl igår,:
en penna med periodiska systemet! fantastiskt!
jag vet att ni är avis, och önskar att ni oxå hade valt NV.

nä , nu ska jag gå och lära in de sista 30-40 engelskaglosorna,
den första halvan kan jag,
och franskan har jag oxå otroligt nog lärt mig!
men det är lite smådrygt att skriva för hand,
glosboken.se kanske vore nåt att överväga ändå?

denna gillas, fyfan va fin!
"those were the days", för att citera en kär vän.

/Linneaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0