w715

Har äntligen fått tillbaka min telefon, jag är totalt överlycklig över detta! =)

Ikväll ska jag vara med Malin, Celina & Elin (+ fler?)
Kommer bli nice. Saken är ju den att det är helg nu!
Imorrrn vet jag inte vad som händer men på söndag
drar vi till stan och kollar aik, heh vilken tid? ;)

Just nu sitter jag här och renskriver engelskan, 222 ord,
får max vara 220 men det struntar jag faktiskt i. Hade
historia "redovisning" idag, gick väl okej. Dock höll jag på
att skratta ihjäl mig pga av en sak, finns verkligen många
roliga människor i min klass ;)

Tycker jag varit duktig på att skriva nu, det är många som
inte varit så aktiva, humhum ;)
Nej nu tror jag att jag ska springa och duscha, äta sedan
tar vi bussen till stan. Ha en trevlig fredag!

/R.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0