taggad?

vädret ute just nu är verkligen inte toppen, känner mig lite emo när jag sitter i mitt rum och käkar strepsils honung&citron och snorar som fan. Jag hade då tur att jag inte missade mke när jag var hemma idag, vi har ju sovmorgon till 11, då har vi geografi, sen lunch, idrott och engelska. ENgelskan var dock inställd idag så jag missade egentligen bara geografi eftersom jag ändå inte kunnat vara med på idrotten. INtressant eller?

ehhh nej. men vad annars ska jag skriva om, det har inte hänt nånting överhuvudtaget idag. Möjligen att jag sett pippi långstrump, det var längesen. =)

händer i helgen då?

+ fredag, hemlig destination
+ lördag, bodaborg med halvarsson's
+ söndag, ?

hmmmm, eftersom jag är sjuk så får jag inte fara ut ikväll för mamma. eller kanske? ;) blir det inte så så lägger jag mig i sängen och tittar på flyg 29 saknas, någon som minns det? hursomhelst, vi fick hem en skiva med de tre första avsnitten, varifrån vet jag inte. det är väl egenligen ett barnprogram men det hindrar mig inte från att faktiskt tycka det är bra :]

nääää, satan vad duktig jag är på att uppdatera, undrar om någon orkade läsa hela skiten?


/Rebecka


Kommentarer
Postat av: Melina

Såg det där med Jonte i förrgår :P

2009-09-04 @ 16:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0