snuva & läxa

nästan så jag tycker synd om mig själv.
är extremt förkyld (förmodligen inte ensam om det men..)
och har en hel hög med läxor som jag bara inte orkar göra!

pappa har dragit till kiruna,
så jag sitter här hemma i all min ensamhet, vilket är ganska skönt faktiskt.
har åter igen börjat fundera på att färga håret,
detta är inte hälsosamt :O
men...får se när jag orkar.
i övrigt har jag ingenting att berätta tror jag.
matten går i en rasande fart, potenser igår, negativa tal idag, bråk imorrn.
men jag får väl skylla mig själv.

aja, nu ska jag gå och göra lite matte.


har 0 bilder på den här datorn,
men here u go, en exempelbild.

vi borde damma av bloggen nu tycker jag!

/Linnea


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Har du rätt i, jag ska skärpa mig! :D

2009-09-01 @ 21:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0