sheridan's

nu kom jag på vad likören hette, som överskriften säger,
altså sheridan's original. Sen tänkte jag bara säga att i
receptet står det att man ska ha 2 msk av spriten men
ta lite mindre. Inte för att det blir för starkt (heheh) men
för att dom inte tar ihop så bra annars och då blir det svårt
att rulla dom i typ kakaon eller nåt :P

Nu är jag då klar med dom, jag tycker nog att den med
mjölkchoklad och sheridan's var godare. Men hursomhelst
så var dom supergoda båda två! Jag har lovat att ta med så
att Malin får smaka, klart jag gör det! =)

Ha en trevlig lördagskväll! ♥



Mums (i bakning alltså!)

/Rebecka

Kommentarer
Postat av: Malin

"Mums (i bakning alltså!)"



haha, eller hur-..

2009-09-19 @ 19:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0