rekord

detta måste vara rekord!
8 inägg, idag!
nu är vi ju riktigt duktiga brudar,
rebecka håler dock ledningen tror jag :)

sitter just nu och ser på notting hill,
den är lika bra varje gång av nån anledning,
men nu h¨ller jag faktiskt nästan på vara less.
imorrn bär det av till mamma,
och jag har fortfarande inte packat, det känns inge vidare,
men det går fort att slänga ihop grejjerna.

malin, känn dej lyckligt lottad,
jag vill typ vara sjuk nu,
 så jag skulle kunna stanna hemma från skolan iallafall en dag med vettig anledning.
helgerna är aaaaalldeles för kortaaaaa!!!!
men, krya på dig!.

veckan kommer bjuda på:
måndag: åka med pappa till skolan, skola, sen förmodligen hem och plugga.
tisdag: skola, bolidens vårdcentral - ta sista livmoderhalscancervaccin, träning, eventuellt fara till robin.
onsdag: skola, sen förmodligen hem och plugga.
torsdag: sovmorron till 10.30, skola, träning
fredag: skolan, sen eventuellt klassfest, om vi hittar nånstans att vara.
lördag: MATHALINA!? i nödfall kan vi säkert vara hos mig. vad säger ni?
söndag: iiingen aning, göra ogjord läxa...



dumma hund

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0