panik!?

Är det nåt som fungerar idag? Msn dampar,
liksom fb och min mobil som just kommit
tillbaka efter lagning, jippie. SIM inaktivt?!
jävla sepetelefon. Jaja, nog klagat.

Tränade med hammarängen idag, var skönt
att komma igång med innebandyn igen. Har
ju inte tränat sen... i maj?! :O
Kändes lite ovant från början men det tog sig,
nästa träning tar vi nog på onsdag. =)
Celina & Elin kom förbi träningen, dock när
den var över menmen... bra gjort flickor! ;)

Hm, vad ska jag mer skriva då? nej förresten,
inget mer. Jag måste skriva svenskan och jag sa
att jag skulle skicka den ikväll så då har jag ju
ca 22 min på mig. oops!

Gooood natt! =)
/Rebecka






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0