nepp,

idag gör jag en hiss och diss lista!

Rebecka dissar:

  • Fetaste blåsan under foten, tack vare innebandyn
  • läxor
  • inga pengar
  • ingen mathalina i helgen
  • fortfarande sjuk
Rebecka hissar:

  • mina, malins och mathildas innebandyträningar
  • snart träning med hammarängen
  • börja halv 9 och sluta 10 imorrn
  • snart helg
  • roligheter i helgen



Ja, idag har det ju varit skola som vanligt. Geografi- och engelskaförhören var inga höjdare men det gick faktiskt riktigt bra! På idrotten fick vi gymma, nice. När skolan var slut åkte jag hem och åt en grymt god köttfärspaj, efter det drog jag till innebandyhallen för att som vanligt träna med malin&mathilda. Idag hade dock herrarna träning. det tyckte vi var lite trist ju, att vi inte kunde träna men då frågade vi om vi fick vara med. Självklart fick vi det. Det märks tydligt att min kondis blivit liiiiite sämre under sommaren men jag hårdtränar nu, heheheh ;P

Om ni läst min disslista så står det då att jag fått världens största blåsa under foten. Så jävla äckligt! Jag som hade tänkt ha högklackat imorrn, det sket sig...

Menmen nu tror jag att jag slår på tv:n eller går och lägger mig.

Sov gott allihopa!
/Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0