Melinaaa är tillbaka?

Hejsan vänner, kända som okända. Jag har haft fullt upp den senaste tiden. Jag har haft träningar hit och dit, varit på läkarbesök och fotat ärr. Jag har helt enkelt inte haft tid till att blogga. Som ni många vet så har det hänt en  del saker i mitt liv de senaste veckorna. Jag och Jonte har hunnit att göra slut, lyckligtvis är vi tillsammans nu igen.
 Efter detta var jag totalt utmattad. Men just nu är så fruktansvärt lycklig och glad över att vi är tillsammans igen. Det var nog nyttigt att få känna emotionellt hur jobbigt det är att göra slut med någon man varit tillsammans med så länge man kan minnas. Att inse hur mycket personen betyder för en och att det verkligen skulle kännas tomt undan den personens närhet. Det kändes som om någon i familjen har dött, en lustig känsla må jag säga.
Sen så har jag fått besked om att jag har en spricka på min inre menisk. Läkarna vet inte vad dem ska göra.  Dem vet inte om det är bättre att låta det vara eller att operera och åtgärda felet. Vi får vänta och se hur det blir med det.

Idag har jag varit och dömt en massa smålagsmatcher. Alla ungdomslag mötte sina föräldrar. Fick en burgare men det var inte så värt. Sen så har jag kört bil för första gången. Kan sammanfattas som att det inte gick så bra. Men jag kan säga så mycket som att jag inte krockade och inte gav min familj men för livet. Ikväll ska jag träffa min pojke.
I morgon ska jag och se Flickan som lekte med elden med Moa, Jonte och Bëst. Hoppas på att den är lika bra som Män som hatar kvinnor.

Vill ha sommar igen, det är för underbart!

HOJ :D
/Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0