Lördag :D

Igår fick jag äntligen se Flickan som lekte med elden. Jag, Moa och Jonte är överrens om vad vi tyckte.
"Den var jävulst bra". Idag är det fotbollsavslutning på badhuset som står på schemat. Jag tror att det kommer att bli jätteroligt. Vi ska bada, spa:a :P, basta, käka thaimat och få någon form utav överraskning av Jörgen och Öjje. Jag befarar att dem ska utföra någon dans i tjejkläder eller något liknande :P Heheh blir säkert roligt.

Knee update:
Måste göra ett besök på idrottsmedicin. Jag måste vänta ett par veckor, och det jävligaste är att det är på min födelsedag. Förhoppningsvis får jag ett besked. Kan bli en bra födelsedagspresent trots allt.

Nästa helg är det länslagsläger, tror att jag ska fara trots knäet. Vi ska ha ett träningspass på två timmar, sedan nästa dag ska vi ha internmatch. Det var inte så mycket så jag tror att knäet ska orka med.

Den tråkigaste saken av allt är att jag har varit förkyld i två veckor nu. Jag har inte tränat någonting i veckan. Jag missade alltså min förmodligen sista fotbollsträning med Boliden. TRIST!

/Melexina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0