let the memory live again

om ni undrar varför jag börjatt skriva engelska
överskrifter så är det för att jag har för dålig
fantasi för att hitta på en rubrik ;P

Idag har vi haft hälsodag, vi lärde oss ganska
bra saker, tycker iaf jag. Det gick bra på
orienteringen, förutom att jag och Michaela
trampade ner i ett lerhål. Ikväll var det AIK,
vinst mot Luleå! 3-1! Älskar att vara på
matcherna ♥

tänkte nbara säga, innan jag går och lägger
mig att jag inte är så smart. Jag har nämligen
lämnat mitt smink och parfym på skolan,
det betyder alltså att jag komemr vara toppenfräsch
imorrn, längtar verklgien!



Komemr se hemskare ut än vanligt imorrn utan denna :(
Och NEJ, jag är inte fjortis. Jag gillar bara inte att vara
osminkad, sådeså.

Sov sött!
/Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0