KOOORS!!

Jag förstår inte, värst vad alla klagar. Jag är bara glad i dag och jag vet inte riktigt varför. Detta borde vara en pissdag eftersom jag vaknade mitt i natten av en hiskelig huvudvärk som inte ville gå om och så kunde jag inte sova. Jag känner mig glad på nått vis. Jag tycker att skolan flyter på och allt annat för den delen. Jag vet ännu inte hur det blir med mitt knä, operation eller inte? Det känns som om jag inte bryr mig längre. Jag får helt enkelt ta det som det kommer.

Idag har jag dessutom räddat jontes mammas väska från bussen och dessutom fått ett aningen gott besked. Pappa och mamma har fått försäkringspengar för resor hit och dit till läkare, akuten osv.. Dessa kommer jag troligtvis att få :D :D :D

Nu ska Nina ha datorn.. TJAAAO!
/Melker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0