kära läsare,

jag tänkte bjuda på fetaste inlägget nånsin idag,
heheh ingen lär ju orka läsa det men strunt samma!

Idag har jag varit otroligt duktig, och... huslig?
Jag har tvättat, diskat, handlat, bakat tryfflar och
lagat piroger. Jag ska lägga ut receptet på nåt av det.
Kanske roligare att göra tryfflar? Och dom är supergoda!=)



Själv gjorde jag två sorter, en med mjölkchoklad
och en likör jag inte minns namnet på, heheh.
Och en med vit choklad och vaniljvodka. Jag kan
inte säga vilken som är godare för dom är inte riktigt
klara än så jhag har inte smakat dom. Men jag kan
lova redan nu att dom är supergoda!



Och vad händer ikväll? vad händer i helgen
överhuvudtaget? svårt att säga...
Malin börjar bli liiiite frisk iaf, länge sen jag
träffade henne. Mathilda återvänder nog
hem till kära boliden idag. Sophie träffade
jag senast igår. Kanske vi syns allihopa idag?=)

För att fylla ut inlägget (som skulle bli det fetaste
nånsin!) och för att få skryta lite :] så kan jag berätta
vars jag ska i december!



Japp, ni ser rätt! JAg ska alltså på idolfinalen, jag taggar som fan! ♥
Jag taggar även matchen mot luleå på torsdag, jävlar vilken
stämning det kommer bli! :O

Nej nu anar jag att maten är klar, detta blogginlägg kan man
väl kalla duga?! och nu behöver jag väl inte blogga på ett tag? (A)
Nej jag skojar bara, klart jag ska vara aktiv här. Nu känner jag
att jag skriver väldigt onödiga saker. Ska avsluta nu. Prova att
göra mina tryfflar, det är värt det!

CYA!
/Rebecka





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0