javadsägerman

jag kan erkänna att jag varit inaktiv,
dock inte inaktivast.
igår rockade,  fram till ungefär halv 1 kanske hon var.
då slutade det helt plötsligt rocka för min del,
hoppas det fortsatte för alla andra.
jag säger bara herr konstapel.., han har då ingenting vettigt för sig.
men det slutade ändå mkt mkt bättre än väntat.

aja, nu måste jag göra lite läxa,
´kändes inte alls frestande..
och ikv blir det att bara vara hemma och ta det så lugnt som möjligt,
se film osv tänkte jag mig :)
jag är faktiskt riktigt taggad på de!

tack alla för igår iallafall, det rockade mer än någonting gjort på väldigt länge.!
har inga bilder från då dock, utom en men den ska inte offentligöras haha :)


jag gillar som bebisbilder... :]

/Linnea

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0