jao

det var så det var ja.
då blir det mathalina nästa helg!

träning nästa, är typ taggad.
sen blir det hem att göra labbrapport och matte.
det fantastiska är att just precis nu har jag faktiskt innte så fasansfullt mke läxa! :D

efter det, (imorrn) klassfest. 
haha vi kommer typ inte ha nåt att göra, 
men ändå kul. Jag taggar det med.

 nånting som gör mig förargad är att dom (internetleverantören)
kan spärra åtkomsten till första datorn som kopplas i,
alltså GÅR det inte att gå in på internet med min :(
dock ska mamma eller mats (som har lite mer koll, rätt mke faktiskt)
ringa till , ja vilka vi nu har som internetleverantör, och se om det går lösa ändå :D

nä nu måste jag packa till träningeeeeeeen =)

btw, givetvis blir det mathalinatårta nästa helg,
det kan komma att bli hannas sista </3

/linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0