home

äntligen hemma, sen typ en kvart.
jag hatar att bo i skogen det tar ju en halv dag innan man är hemma :o

Imorrn blir det iallafall att fara till IKEA med pappa,
känns lite svinigt eftersom att vi har sista matchen imorrn, som jag velat se/spela,
men det gick inte för sig...
dock blir det skönt att äntligen bli klar med rummet!
ska göra det sista ikv före vi ställer in möblerna.

angående förslaget om att dra ihop mathalina igen är jag fullkomligt positivt inställd på den idén!
men när och var?

på måndag har jag sovmorron till 12.00 för att min kemilärare inte fick någon vikare,
och på torsdag har jag sovmorron till 12.30 för att franskaläraren är borta! =D
känns helt ok faktiskt (a)
dock har jag en heeel deeel läxor...

//Linnea

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0