har lite tråkigt, såhär en söndagskväll

Brukar du komma i tid: just och pass
Vad hade du i din mun senast: chirre!!!1
Har du bra kondition: fanheller:(
Hur lång är du: ca 164 ;) det är faktiskt medellängden på kvinnor, bara så nivet=)
Hur känner du dig just nu: smått uttråkad, trött
Hur upplever du dig själv som person: Glad, snäll hoppas jag :]
Vanligaste färg på dina kläder: naturliga färger
Kan du laga mat: Ao
Vad jobbar du med/pluggar du: Går Samhälls, blir det som jag vill har jag jobb inom kort oxå=)
Vad har du på dig just nu: lackleggins, t-shirt. Myyys=)
Har du någon fobi: kommer inte på något just nu men
Hade du en bra kväll igår: ja alltid trevligt med mnina flickor!
Vilket är ditt senaste inköp: hum, jag är pank så det blir inte så mke inköp:(
Din favoritdryck på morgonen: fyfan, är som inte sugen på nåt på morgonen... vatten
Projekt just nu: skriva cv---> jobb
Vilken tid gick du upp idag: hmm kanske 12?
Var fick du dina senaste pengar ifrån: studiebidraaaag1
Har du sovit i din egen säng inatt: jajamen eller somnade först i soffan så 50/50
Vad hade du sönder senast: tyvärr har jag jämt sönder saker
Senaste alkoholintag: ingenkommentar
Har du haft mörkt hår: japp, har det nu
Är du morgonpigg: NEJ
Vem snackade du med senast: hmm mallan trorjag
Stjärntecken: kräftan
Varm favoritdricka: ohh jag längtar efter julen, GLÖGG!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: riktigt kallt vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: humhum, passar det verkligen att uttala sig om det på denna blogg?
När gjorde du senast något riktigt dumt: jag gör "aldrig" nåt dumt. (A)
När hånglade du senast: vill inte säga exakt men inte för så länge sen :]
Saknar du någon just nu: ja
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: never
Gillar du dokumentärer: jo, om man har svårt att sova.
Vilka språk kan du prata: Svenska,engelska och franska halverst.
När fikade du senast: nyss, mintchokladkaka!♥
Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): jag är otroligt svår att göra förbannad men då nån gör nåt elakt med flit....!
Senast sedda filmen: love guru
Senaste impulsköp: blir alltid impulsköp för moi
Bästa promenad: med prommiskompis
Favoritgata: care?
Favoritgalleri: hm spelar ingen roll, där det finns mke att shoppa :]
Här bjuder jag mamma på middag: hemlagat
Fikar gärna på: överallt!
Bästa lunchställe: suuuubwaaay :]
Favoritgrönsak: tomat?
Favoritfärg: hmm typ svart
Favoritmärke: ...?
Favoritdjur: har en hund
Bil: två år kvar hurru, men längtar!
Favvoskor: ohhh sandaletter ;] eller nu vill jag ha uggs!
Motionerar: några ggr i veckan, om jag inte är sjuk! suck.
Det dyraste jag köpt: oj, ?
Bästa fyllekäket: hihih max
Dansar helst till: cocaine m. nomy!
Bästa romanen: kommer inte på vad den heter
Favoritprodukt på Apoteket: hehehehhehe vetej;)
Bästa förfestmusiken: nånting party ;) nomy kanske?
Reser helst till: utomlands
Älsklingsljud: skratt, då blir man alltid glad
Mitt sämsta köp nånsin: minns inte
Är du bekymrad över något just nu: jorå, kommer inte riktigt överens med myparents men jobbar på det=)
Favoritland förutom sverige? måste vara thailand. u.n.d.e.r.b.a.r.t.
Längtar efter: lov, egen lägenhet
Gillar Allsång på Skansen? nope, tkr det är trist
Senast lästa papperstidning: NV
Senaste telefonsamtal: tror det var mathilda
Haft sex me någon av ditt egna kön? näää
Kär: nej, finns ingen just nu.
Varit i Polen? ehh nej??
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? 28 (?)
Vill du ha / har du barn? inte nu
Hur många resväskor äger du? lånar mammas ;)
Tittade du på tecknat när du var liten? japp
Vad var den senaste musik du lyssnade på? goodbye, kristina debarge
Vad är det bästa med dig? positiv
Vad är det näst bästa med dig? man kan lita på mig
Vad är det sämsta med dig? har svårt för att säga nej, vill inte såra nån.
Hur var du som barn? "lill-gammal" ;)
Har du bra kontakt med din familj? jao dock lite spänt just nu :'(
När hånglade du med en man första gången? man? hahah prova pojke;)
Har du varit kär? ja men det var galet längesen
Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? 1 1/2 månad typ.
Hur stora fötter har du? 37-38
Hur ofta filar du dem? då jagh känenr för det
När var du riktigt full senast? sägerjaginte.
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? ångrar nästan alltid något
När dansade du senast? en stund sen bara
Följer du någon Tv-serie? ser nästan aldrig tv längre :/
Vad gjorde du nyårsafton 1999? var typ 6, alltså gjorde man inget värt att minnas
Vilken roll hade du i skolan? hihih, nämen jag är ju pluggis?;)
Boxers, briefs eller tanga? hipsters ;)
Vart vill du åka på storstadssemester? je veux aller à Paris!
Vart vill du åka på solsemester? hmm längtar tillbaka till thailand
Vill du gifta dig? känns inte så just nu
Vill du ha barn? ja, dock när jag blir äldre
Brukar du bada på sommaren? antagligen
Älskar du alla former av sport? dom flesta
Lyssnar du på radio? Vilken kanal? Rix men lyssnar hellre på spotify!
Är du med i någon fackförening? GÄSP*
Gillar du parmesan? venne
Har du gjort något kriminellt? hihih jag är gangster;)
Knarkar du? nej
Vad heter din bästis? dina bästisar* , mathilda och malin! 
Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)? smink ska på! sen springa till bussen ;)
Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? sover. sover. sover. sover. ja ni fattar
Vad är det sista du gör innan du somnar? kollar datorn, som nu
Vad äter du oftast till lunch? fucking jävla skolmat
När åt du kött senast? woIEJTHOwhyw orkar inte med den
När hiv-testade du dig senast? gör testet en gång per dag. nej men seriöst, vem komemr på dessa frågor?
Sopsorterar du flitigt? försöker så gott det går
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? noll, dock har jag börjat tycka mer om det nu.
Har du några allergier/handikapp?
astma, gills det?
När besökte du ett gym senast? hmm på idrotten för nån vecka esn
Äger du en cykel? japp
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: gal1 trött! det här tog längre tid än jag trodde
Favoritgodis: choklad!!!!!!
Är det nåt du absolut inte äter: fetaost, fyfan
Musik just nu: datorn laggar så orka rinte lyssna på nåt
Vad sa du senast: hostade :/
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: hmmm skulle vara kul med dinos;)
Sommarplaner: SOMMAREN 2010 SKA BLI DEN BÄSTA NÅNSIN, eller hur brudar? ;)
Fisk eller badkruka: tummenuopp för bad men solar hellre på beachen=)
Hur många kuddar sover du med: 3ellr4
Favoritväder: så varmt som öjligt, sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: vännerna, mat ocg dator:]
Spelar du nåt instrument: heheh är så omusikalisk man kan bli
Morgon- eller nattmänniska: när jag skriver denna rad är klockan 00.59, gissa själv?
Sparare eller slösare: skulle vilja vara sparare men tillhör den andra sorten...
Vem är viktigast för dig: vänner,familj
Bästa film: hmm finns många bra, skulle behöva fundera länge på den,
Tror på liv på andra planeter: absolut, långt borta men-.
Kommer du ihåg din första kärlek: den första Riktiga, javisst
Älskar du henne/honom fortfarande: nej, gjorde det väl inte då heller... lika bra det.
Har du några homosexuella vänner: nja inte vad jag vet, kanske inte har kommit ut ur garderoben ännu?;)
Tror du på mirakel: sure, har väl som inte varit med om nåt än men?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja om man älskar varann
Ser du på kärleken som ett misstag: nej. men jag är inte övertygad än.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två kanske
Bio eller promenad: just nu, mysklädd höstpromenad med nån man gillar! ♥
Är du kittlig: oja, för mke!
Snarkar du?: jag säger jämt att jag inte gör det men...
Rädd för insekter? tkr dom är äckliga
Äckligaste insekten: mygga typ
Största svaghet: tar åt mig väldigt lätt av elaka kommentarer men inte v dom bra.
Det här är jag bra på: säkert flera sakr men kommer inte på nåt speciellt just nu
Bästa bok? hehhe gillar stravaganzaserien ;) jag vet att det är en barnbok men det skiter jag i
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? hum, flyga eller vara osnlig.
Vad vill du jobba som? vet ej
Chips, morötter eller godis? godisråttan här :]
Pizza eller hamburgare? hmmm pommes!
Skriver du dagbok? nja bloggar :P
Har du nån flickvän/pojkvän? nej, kan skicka mitt nummer till den som vill ha...;)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? hmm piercingl i naveln, och sen en liten tatuering nånstanbs
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat tack!
Gungar du på stolen?.. japp tills jag välter!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? funderar på att göra det
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster, man har väl bordskick? ;O
Hur är din drömtjej/kille? gullig, bra utseende, rolig!
Hur många syskon har du? Olivia, the one and only ;)
Vad är du mest rädd för? hemligsak, att göra misstag så jag förlorar nån
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? berorpå, börjar vänja mig vid mke salt på maten tack vare M&M ;)
Gillar du att sjunga? ja men skulle vilja kunna också;)
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhälls, vet ej vad jag vill bli så det är en bra grund.
Anser du att du är stark? ja folk blir förvånade
Brukar du sola? på sommaren och utomlands, inte solarium
Vad gör du om du får hicka? skrattar åt mig själv för att jag låter så dum
Kaffe, te eller inget? helst inget
Har du en besatthet? datorn, telefonen

Tio första
- Första bästa kompis:
hmm jonasH
- Första bil: hihih var nog en leksaksbil(A)
- Första kärlek: HAHAHAH anton hos berith tror jag ;)
- Första husdjur: kanin, Bruno <3
- Första semester: minns inte
- Första jobb: plockade jordgubbar eller liknande
- Första köpta skiva: jag minns typ inget av min barndom! =(
- Första piercing: öronen?
- Första konsert: var på stadsfesten ganska tidigt tror jag så nån där kanske?

Nio sista
- Sista alkoholdrycken:
hehe dry gin, fyfan
- Sista bilfärden: hem från stan?
- Sista filmen du såg: love guru
- Sista ringda telefonsamtal: mattis
- Sista bubbelbadet: badkaret är gone sen länge
- Sista spelade låt: råkade bli emd tror jag :S
- Sista kyss: hemligt: heheh kan avslöja att det var i fredags
- Sista gången du grät: heheh kan avslöja att det var i fredags
- Sista måltiden: kycklingsallad! =)

Åtta har du någonsin
- Dejtat en av dina bästa kompisar:
knappast
- Blivit arresterad: hehehe nej`?
- Blivit kär vid första ögonkastet: mjo kanske
- Varit på tv: säkery
- Fått ditt hjärta krossat: j.a.
- Sagt att du älskar någon utan att mena det: tror inte det, brukar som vara ärlig med sånt
- Haft ett one night stand: n
- Busringt till någon: jaråååå


Sju saker du har på dig
- 1.
lackleggins
- 2. t-shirt
- 3. bh
- 4. trosor
- 5.
- 6.

- 7.

sex saker du har gjort i dag
- 1.
sett film
- 2. käkat chips
- 3. bakat liten kaka
- 4. sett risig ut, andra höll med!
- 5. datorn
- 6. varit med malin&mathilda!

Fem favoritsaker
- 1.
Datorn
- 2. mobiltelefonen
- 3. mina kläder
- 4. min tv
- 5. shoes



Tre val

- Tacos eller pizza: pizza
- Öl eller vin: öl
Idol eller Let´s Dance: Idol

Två saker att göra innan du dör
- 1. svårt, men känna att jag gjort det jag vill
- 2. hitta DEN personen

En sak du ångrar
- 1. jag ångrar ingenting, för allt har lett mmig dit jag är idag.

 

Herregud, äntligen klar. jag är den mest ambitiösa jag vet, hehehheheheh

jag är galet trött just nu, jag komemr vara död imorrn.

men min hosta har gett med sig lite och ni kanske fick veta nåt intressant om mig`?

dock kan man ju inte skriva allt på en blogg, alla kan ju läsa den... men "vill ni veta om mig fråga bara, jag berättar vad sopm helst" verran maggio, minnet från trästocks!

 

jag flummar på, jag tror jag är lite trött sen tror ja också att jag har feber, ciao!

puss, godnatt, sovgott!
/Galnainläggskrivaren.R.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

heheh eglömde skriva at jag snottt tdtet av åse ;)



http://asepase.blogg.se

2009-09-28 @ 21:47:48
URL: http://mathalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0