flitig, less men nöjd

vi var alltså till IKEA igår, jag pappa och anneli.
klev upp mellan 05.00-05.30, åkte till haparanda.
10.00-ca 13.40 gick vi på IKEA och inhandlade bl.a följande:
                                                            

nästan allt till mitt rum, som snart är klart!
jobbade med det till ca 01.00 inatt så nu är det fasen inte långt kvar!!!!
städade dessutom både hallen uppe och skrubben nere,
och ni som varit hos mig vet hur mke det behövdes ;)

nu ska jag ta och bygga ihop lite grejjer,
försöka iallafall.
cuttade mig i tummen imorse ca 5-7 mm djupt kanske, inte bra,
så det kan bli ett litet hinder, och min begränsade förmåga att förstå instruktioner.

//Linnea


Kommentarer
Postat av: Rebecka

JAg är avundsjuk, jag vill också på IKEA! ;)

2009-09-07 @ 00:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0