back back

sitter på skolan i en av dom halvrisiga datasalarna och väntar på
att emelie ska göra klart ett test, strulade förra gången.
så jag tänkte att jag skulle uppdatera lite när jag ändå väntade.
ni som läser min blogg vet att jag liksom inte varit så aktiv där heller
den senaste tiden. Men det är helt okej!
iallfall så har vi bf hela dagen idag, halvjobbigt faktiskt, men det funkar.
igår var jag och arvid på bio förresten! och sen sov jag dära, skitmysigt. 
dock var det lite halvjobbigt att stiga upp i morse. ´

det suger att reb är sjuk också..
nu ska vi tíllbaka till lektion.

bjuder på denna:

http://www.youtube.com/watch?v=DPlWs3oQpXE

det går inte att lägga in video eftersom den är inaktiverad på begäran.
aja. det duger!


/mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0