1234.... 5!

fem inlägg på en dag! det är nog rekordet på väääldigt länge.

Idag har det varit skola, och tro det eller ej malin men jag har faktiskt sett linnea så jag vet att hon är vid liv. Vi har faktiskt franska tillsammans, inte illa. Dock håller jag med om att det är dags för mathalina igen, då kanske bloggen kommer igång lite mer också`?

jaja, jag är trött som en gris
jag är sjuk som en gris,
kan bara vara en sak...
svininfluensan!

btw verar ALLA vara sjuka just nu :O hörde att nån på kaplan fått gris-hiv, känns extra kul att gå till skolan nu! menmen vi får se hur det går. Antingen far jag på skolan imorrn eller är jag hemma och är sjuk som jag faktiskt är. Får se hur jag känner mig imorrn, nöff nöff!

/Rebecka

Min räddning,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0