ska vi ta ett beslut?

trist men bloggen är inte på topp,
och det är väl inte så konstigt heller?
vi har ju förändrats.
jag håller med sista inlägget,
som då skrevs igår.
kanske är det dags att vi inser
fakta och ger up pdenna blogg.

läste på linneas blogg,
(www.linneave.blogg.se)
att hon och hanna tänker
starta en egen blogg inom
en snar framtid?
då kan jag passa på att
avslöja att ni kommer få
konkurrens...;) japp, jag, malin
och mathilda ska också skapa
en egen blogg.

det betyder alltså att uppdateringen
kommer bli ännu sämre (om möjligt).
alla hasr ju ändå en annan blogg att
skriva på om man vill.

hur bra än bloggen varit...
för mig känns det självklart,
byebye bloggen!

dennabildpådennabloggförsistagången?



/R.


Kommentarer
Postat av: Krullkrille

Tja era stolpskott ni har en bra blogg men har lust att skriva nåt taskigt men är för lat nog men om jag skulle göra det skulle ni inte få tag i mig för jag är i USA och jobbar :D

2009-12-02 @ 20:19:57
URL: http://www.Apberget.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0