Tävling

Nu var det dags för en ny tävling här på Mathalina.
För bara några dagar sedan ställde ett par killar, rättare sagt 5 stycken upp i en tävling och inte i vilken tävling som helst utan i en flätnings-tävling. Den går ut på att den som har gjort finast fläta vinner.

Det är nu upp till er kära läsare att rösta fram en vinnare. Ni röstar genom att lägga en röst på den fläta ni tycker är vackrast, eller den som mest liknar en fläta! Ni kommenterar den siffra deltagaren har, till exempel om jag tycker att Alexander Jacobsson Holmgren har gjort den finaste flätan kommenterar jag siffran ett. Det bidrag som har fått flest röster vinner tävlingen och givetvis så utlovas det ett fint pris till vinnaren!


 Här har ni de 5 bidragen



1. Alexander Jacobsson Holmgren


2. Fredrik Markström



3. Jonatan Åslund


4. Markus Frohm


5. Albin Teglund



Tävlingen avslutas klockan 16.00 på Onsdag (27/5)


Må bäste man vinna!
//Mathalina

Kommentarer
Postat av: fredde

hoppas alla röstar på mej ?

2009-05-24 @ 02:32:57
Postat av: beundrare

asså den där markus frohm verkar ju vara en riktig elit på det mesta så et finns väll inte så mycket mer att göra än att skriva en 4

2009-05-24 @ 12:26:26
Postat av: beundrare av den bäste

asså den där markus frohm verkar ju vara en riktig elit på det mesta så et finns väll inte så mycket mer att göra än att skriva en 4

2009-05-24 @ 12:28:28
Postat av: Melina

Melker hon är faktiskt stolt över jonatan åslund som tillslut efter många om och men fick ihop en fläta dessvärre måste jag faktiskt rösta 5 (Albin). Med motiveringen, bara han tog tävlingen en nivå högre än de resterande tävlarna! :)

2009-05-24 @ 16:45:41
Postat av: Rebecka

Jag måste nog hålla med melina och rösta på albin, nr 5 alltså, trots att jag tycker jag själv blev väldigt fin i håret... :D

2009-05-24 @ 19:10:52
Postat av: Anonym

Ja röstar på nr: 3, myra han gjorde den kortaste av alla vilket är bra gjort nån måste ju göra de också :D

2009-05-24 @ 19:41:55
Postat av: Sofia

Jag tycker precis som Melle och Rebbe att Albin var elit på att fläta, inte var det många av tjejerna som heller kunde göra något så fint.Även om det var i mitt hemska, risiga hår. En 5:a alltså!

2009-05-25 @ 19:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0