Uppstigen från graven

Nu har jag varit väldigt inaktiv här på bloggen ett tag. Anledningen till detta är att tiden går helt enkelt för fort och att det finns för mke att göra.

När jag kommit hem från Lisa fick vi ganska snart främmande (min faster med fam.) Då var jag tvungen att vara social mot dem. Senare blev det som sagt att spela brännboll och grilla med "typ" hela 9B. När jag kom hem efter det så slocknade jag ganska snart. Dagen där på var jag med Jonatan och dessutom tränade jag. Söndagen gick så otroligt snabbt så när jag kom på träningen hade jag inte ens hunnit uppfatta vad jag gjort under dagen. På söndag kväll, efter träningen, blev jag inne i världens sämsta tv-program, nämligen Söndagsparty. När det var slut var jag helt enkelt för trött för att skriva. Idag har slavarbetet fortsatt, vi har bl.a. börja finslipa på vår råttomobil och mina skors sulor börjar successivt få form.

/ Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0