trött

länge sen jag uppdaterade nu men har haft fullt upp.
och då menar jag verkligen fullt upp.
jag har tep inget att skriva eftersom det inte hänt så mke (eller?)
men jag orkar iallafall inte berätta här eftersom då får
hela världen reda på vad jag gjort i helgen. (inte för jag gjort nått dumt..)
iallafall så är det skola imorgon och jag är väldigt trött.
funderar på att gå och sova redan nu, imorgon ska jag sola
och sen kommer fredde med min telefon som jag glömde hos honom.
gårdagen var iallafall trevlig.

nu ska jag gå och se på film (sova) och sen ska jag ut
och gå med tjock-tuva.

gbg är ett hett bloggämne här, och har väll varit det som senaste veckorna?
iallafall så är det så att vi åker till gbg på onsdag. inte många dagar kvar, helt galet.


vi gillar lera. (melina chickade ur och linnea var sjuk, därför hittar ni dom inte på bilden)

/mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0