Tacktack

För en mycket trevlig kväll, folket! :)
Jag är dessutom kär i Rebeckas hund. För mke Kärlek!
Jag måste nog dumpa myra! :S

I morse blev jag väckt av min söta syster som fick damp på pappa för att han slog av tv-spelet för att det var dags att fika. Nina började då skrika allt vad hon kunde. Sedan sprang hon in i sitt rum och började sparka mot min vägg. Perfekt start, eller så inte!? När jag väl tagit mig upp och skulle fika så hade min lillebror käkat upp alla mackor.. Toppenstart på dagen. Sedan började det åska och regna så vår träning kunde inte starta förrän en halvtimme efter den startat. SUG!

Nu måste jag fara till min faster, fast jag hellre velat vara hemma. Denna dag är dömd att misslyckas. Jag vill vara med Myra men det kommer jag inte kunna vara ungefär till vi ska fara till göteborg. Jag har heller inte umgåtts med han sedan söndag och det anser jag vara skrot! Negativ dag? :S

/ Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0