svininfluensan

jag kan berätta att hanna inte är själv om att
ha tagit en rejäl sovmorgon.
då tänkte jag dra ihop någonting och så har mina
vänner redan saker att göra.
detta betyder att jag ska sitta hemma idag och
plugga. Men det som är tur är att jag fortfarande
har kvar min trogne vän malin.
så det kankse blir en glass och lite chill ikv iaf?
vädret är väll inte kanon idag, menja.

åhnej jag nös just! jag kanske har svininfluensan
och smittar alla som rör allt jag rör?
alltså seriöst, jag är typ nojjig, hatar sånt här.
kommer inte kunna ta på offentliga handtag, hissknappar,
osvosv. sen kommer jag tvättta händerna hela tiden och
springa iväg om någon nyser. bara så ni vet.


framtida jag? lite sådär halvemo
men influensaskydd.

/mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0