svett

idag började jag med att försova mig, till ca 07.40. Jag hann tänka "gud så skönt att vara hemma idag och bar chilla, men då förstörde Saijo min morgon genom att skrapa på golvet så jag hörde att han var hemma - vilket betydde att även far min försovit sig och låg kvar i sin säng!.... därför blev det att väcka honom och sen dra till skolan. Det var tydligen bara Eric och Linda som varit på franskan på morron så han ringde och sa att jag skulle komma ned till träslöjden och där jobbade vi lite med vår råttomobil, som jag tänkte ta kort på och visa dess skönhet för alla trogna läsare, men det glömde jag så den får ni se senare. Sen var det klassråd, det sög som vanligt, vi kom inte fram till något vettigt alls och babbsan lökade lika mycket som vanligt. Tyvärr

Kommentarer
Postat av: Jennzan

Barbro gillas :} inte...

2009-05-28 @ 16:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0