stekväder

Ännu en dag med stekväder,:D Eftersom att vädret är på min sida idag så ligger ja ute i gräset och äter glass. Ja det känns som en smal förberedelse inför kvällens match.
jag kan också meddela att för er som inte såg melodifestivalen så vann Norge, personligen tycker jag att nån av dom söta bakgrundsdansarna skulle ha vunnit.

som ni såg i föregående inlägg har vi hajkat lite grann i helgen, jag lovar att det kommer många fina bilder därifrån, men det blir inte idag, det hinns inte med.

men en bild på Hajk-Wille kan ja alltid bjuda på,


här får du för att du inte ville vara med oss igår!
och som vanligt ska den som klagar på mobilkvallan dö.

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0