Spyless

Kan inte bara skolan vara sluuuut!
Jag är så less att jag bara vill döö!
Det känns verkligen som att det är sommar nu, och på sommaren anser jag att man inte ska gå i skolan! :(
Nästa vecka drar vi tack och lov till gbg. Det är så taggat. SKOR! < 3, ska jag handla!

Orkar inte lägga in några bilder.. tråkigt jag vet! :S

Idag hade då Mathalina engelska lektion, vi kan ju sammanfatta det som att det var ganska planerat och så. Eller?
Ajaa! Jag älskar då att franskaredovisningen är gjord, såsom so fördjupningen och svenskan! Nu är det bara atomfysik, engelska gram.prov, biologi nationella och global redovisning för småungarna kvar. (kanske inte bara och bara, men det är i alla fall en bra början!)
/ Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0