söndag

kom hem från fredde för ett tag sen, och ja, jag fryser fortfarande.
man kan tro att det är fint väder och snart sommar.
men när det väl blåser och mopeden går så är det svinkallt!
på tal om att mopeden går så gjorde den inte det på vägen till fredde.
oljeslangen hade visst farit och det var nära att den skulle skära.
men icke, fordonspojke som han är så fixade han detta på bara
några enstaka minuter och vi kunde glatt åka därifrån.
jag har även haft min allra första "höll på att baila och dö" idag.
detta var i korsningen vid sandfors, och som man hör på namnet
så var det väldigt sandigt där.

måste även berätta varför jag tror malin avlidigt, detta är för hon
ungefär aldrig uppdaterar. dock är hon ganska duktig på att skriva
kommentarer.

vad ska mathalina göra idag?
ska vi hitta på något?
grilla?, jag har en massa marshmallows kvar. (ja, jag kollade upp stavningen på google..)
vi är ju ändå lediga imorgon!




/mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0