snuskmaja

jag skulle just titta lite på tv. orkar inte sova,
eller kan snarare inte sova just nu.
telia har gjort nått konstigt så där man ser vad
det är för nått på kanalen nivet, det är genomskinligt och
texten är svart. (smart drag mister krister) så man
såg helt enkelt inte vad det stod eftersom bakgrunden
på kanalen jag hade på var svart.. så jag tänkte vara
smart och he på en annan kanal som kanske var ljusare.
tyvärr så blev detta en av canal + kanalerna..
jag hinner inte reagera innan amanda skriker högt och tydligt
AAAAAH MATHILDA BYT, DET ÄR JU PORR!
jag får panik och försöker byta kanal, men det går inte!
jag kommer på att jag måste kanske trycka på OK.
och gör detta. tur som det var så byttes kanalen och
jag kunde glatt fortsätta se criminal minds..

/generad mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0