Shopping

Ja, då var vistelsen i stan över. Jag hittade mig en kofta och utöver det köpte jag ett par jeans. Jag som inte skulle shoppa innan Göteborg. Där ser vi ju hur det blev med det. Hela min familj blev shopping galningar denna dag. Nina köpte examenskläder (klänning, kofta, skor, leggins) plus tennisskor, t-shirt och ett par piratbyxor (jeans) Linus köpte tennisskor, två par jeans, skjorta och en t-shirt. Mamma köpte gardiner och hårsnoddar (inte mke till shopping men..) och vår far köpte ingenting. Sedan så åt vi pizza, nyttigt åter igen! Nu har vi besök av Linders, har precis fikat bullar, kaka och mjölk. Inte helt fel.

Huvva. Vädret är inte roligt idag. Det blåser svinkalla vindar :S Jag tar tillbaka det jag sade om det underbara vädret tidigare!

/ Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0