Ny dag och nya möjligheter

Även i dag är det sol. Jag hoppas bara att detta väder kommer att hålla i sig i sommar med :D I dag kommer jag att åka in till stan med min familj. Där ska vi shoppa skor och examenskläder till Nina och Linus. Själv ska jag försöka hitta mig en kofta till skolavslutningen och kanske några smycken att ha på sig. Vi får väl se om jag lyckas med det.

Nu ska jag göra mig i ordning och sedan ska jag gå till min farmor för ett besök. Hon har nu kommit hem efter sin tredje eller fjärde cellgiftsbehandling. Jag tycker det är tragiskt med cancer, men det finns inte mycket man kan göra åt saken. Man får bara hålla tummarna på att det blir bra tillslut.

I kväll så hoppas jag och tror att Myra kommer att höra av sig och då får vi se vad som händer.
Tjollavippen, vi ses syns och hörs.

Vad ska alla göra idag? Ligga ute i solen och steka? Äta glass? Kanske fara ut en sväng med moppen?
Berätta :D

/ Melina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0