melle i all ära

Visst Melina är underbart gullig och har lite svårt för de svenska språket men jag vill ge mej själv en stjärna i kanten idag. Detta för min insatts på Åses arm, jag gjorde ett mycket avancerat ingrepp där, plockade bort massvis med stygn (ca 3), trotts att ingreppet var ganska svårt och omständigheterna inte de bästa,(typ kemisalen i bolidenskolan...)
lyckades jag bra och hon kommer att bli nästan helt återställd igen.

här har ni lite bilder från operationen.

glad patient (notera skräcken i höger öga)

förkläde och glasögon, nödvändigt för att undvika blodstänk osv

min högra hand malin.

här ser vi tydligt skickligheten

resultatet!

och mathilda då, hon fick ju inte medverka på någon av tidigare bilder!

/Dr Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0