javisst

Nu har jag inte skrivit på hur länge som helst, men nu ska det förhoppningsvis bli ändring på det hjehehe! =)
I veckan har jag som alla andra veckor varit på skolan, lekt med mina vänner, hittat på en dans med hjälp av sofie , beställt en skolavslutningsklänning, grillat, sett på en fin majbrasa oscvovsovsovs. =) Förövrigt så är jag är galet less på alla läxor vi får på skolan varje dag, speciellt på vittula, men nu är jag bara en fråga i från att vara klar så det funkar eftersom att jag brukar oftast göra läxorna dagen innan dom ska vara inne.  Men jag kan berätta för er att denna uppgift var ej kul.




/maaaalin

Kommentarer
Postat av: Melina

Lägg in en bild på klänningen toker :D

2009-05-04 @ 11:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0