Javisst

Som Hanna sa, Alla vill vara som Mathalina men det kan jag förstå! =)

Idag har jag varit på skolan. Vaknade prick 07.47 idag exakt som förra måndagen, vilket betyder att jag försov mig men idag hoppade jag över läspasset så det blev inte lika stressigt som förra veckan då vi hade nationella första. Iallafall så har denna dag varit galet skön inte alls jobbig. Kan bero på att vi missade franskan? heuhua och i går så beställde jag skor som jag ska få då jag fyller år, det är toppenbra. Jag misstänker även att jag taggar Göteborg lite för mycket, jag pratar jämt om det, varje dag, helt sjukt! Nu ska jag fara ut med MAthilda på nya äventyr. Och jag vill bara tilllägga att Melina inte är bättre än alla andra för att hon är klar med so fördjupningen nu!!


/malun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0