inte jofred

Som ni kanske förstår så var Hanna fullt (o)seeriös i sitt förra inlägg.

Just nu håller jag på att skriva om kryosfären och det går inte alls bra, det står alltså ingenting om det någonstans.
Lyckat att vi har redovisning med powerpoint nästa fredag som jag och min grupp inte ens har börjat med och det rockar inte!  Men då kan jag glädjas med att Mathalin ska ha roligt i helgen. Javisst bara Mathalin, Melina ska nämligen bort. Men vi ska nog ändå hitta på något roligt i fina Boliden!
Killen på bilden har gråtit väldigt mycket.

/malin

Kommentarer
Postat av: Melina

Jo, men jag tycker att ni är lummrickar som hittar på saker när inte jag kan! Köttkottletter är vad ni är!

2009-05-06 @ 21:16:55
Postat av: ninja eh

Det är lättare att ta polygon lassot i photoshop än att skära ut det och se förjävligt ut.

tack.

2009-05-06 @ 22:38:04
Postat av: Virreman

men är det inte kära virreman dära

2009-05-07 @ 16:18:07
Postat av: maliin

svar till ninja eh

Jag bryr mig ungefär så här mycket | | om ditt "tips" alltså ungefär inte alls.

och sen så vet jag redan hur man gör det, men du kan ju försöka göra det på en bärbar dator? =)Och jag var tvungen att göra det för att det var en ful katt i bakgrunden.

tack på förhand karateboiiiiiiiiiiiii.

2009-05-07 @ 20:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0