inte gästbloggeri!

Jag fick nyss höra om den trevliga nyheten att numer är jag officiellt medlem i mathalina. det är en ära må jag säga :)

sitter i datasalen efter att precis ha gjort ett "gigantiskt" eng.grammatikprov, som inte alls var speciellt svårt. Resten av Mathalina (kändes fel att skriva "resten" :P) sitter och gör det just nu.
Jag har nämligen rast till kl 12.35 eftersom att det inte blev någon idrott på vanlig tid för 9a idag, vi ska ha på 9B's tid, och därför är 9a lediga på so:n, och jag får inte vara med på idrotten, så det blev en välda lång lunch idag, men det skadar inte :D

Nä nu ska jag avsluta mitt första icke gästbloggsinlägg och göra läxa, kände som inte peppen på att göra de på tåget ikv.

tänkte jag skulle dela med mig av min nuvarande bakgrundsbild.


 /linnea, nybliven medlem av mathalina :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Grattis linnea :D

2009-05-20 @ 14:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0