idag

idag har jag:

*Ramlat på grus.
*Gått till skolsystern (PIA)
*Plockat ut en sten ur handen
*Fått plåster
*Gått till skolsystern igen(PIA)
*Fått mer plåster
*Gett bort plåster till behövande, (josef)

Ja, som ni ser har jag idag skadat mej, men det var ingen fara för jag hade min kära vän Malin i närheten, hon kan allt angående sjukvård, bland annat har hon fått lära sig att man måste stoppa dom yttre blödningarna först,

skolsyster malin jobbar för övrigt ikvl med kryosfären (som alla andra kvällar) hon gillar inte kryosfären.
så alla som går med på att vi tar bort kryosfären skriver sina namn i en kommentar!

/Hanna


Kommentarer
Postat av: malin

Jag går gärna med på att vi tar bort kryosfären!!!!!!!

2009-05-12 @ 18:30:38
Postat av: kryosfären lover fffs

k ?

hahah

2009-05-12 @ 22:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0