hos tåbiran

Burträskare grillar tydligen inte med tårna!! Nu sitter jag hos Lisa. Sovit gott haar jag gjort. Igår grillade vi som sagt, maten var riktigt delikat. Efter middagen spelade vi brännboll och fotboll. Sedan begav vi oss in till Lisa för att äta hemma gjord chokladsås och glass + bananer och hallon.(MUUUMMMA) Efter det så skulle vi fara och grilla, men det gick inte så bra. Det slutade med att vi gav upp eftersom vi inte kunde få upp någon eld. Slutligen så såg vi film hos Philip. Mke trevligt men måste säga att jag avskydde filmen! Jag hatar rysare som man aldrig kan slappna av i!

Skriver senare!
Hoppas ni hade trevligt igår :D Hade velat vara med :P
/Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0