home-run-malin

Ja, som ni just läste på rubriken så är jag numera Home-Run-Malin, jag gjorde hela fem stycken i går på brännbollen!

Efter brännbollen så for vi och som sagt och grillade. Dessa glada scouterna Jenny,Emma,Åse,Mathilda,Jonte,Anton och Melina gav upp i stanna-kvar-längst-tävling redan innan klocka hade hunnit bli cirkus halvtvå kanske.  Kvar vid läger elden fanns jag, Rebecka, Sofia, Johan, Sebbe och Albin kvar. Men redan då märkte vi att elden höll på att slockna så Johan och Sebbe for hem till Rebecka och hämtade ved ännu en gång, och precis som förra gången stod Rebeckas mamma och kollade på  men dom blev mer rädda än någonsin, dom påstod nämligen att hon ska ha morrat åt dom..

När dom kom tillbaka så ringde vi heta linjen, dock så la killarna i andra änden alltid på innan vi hann säga något.
Sedan var Albin tvungen att fara hem för att hans pappa var inte glad.

Vi tjejer blev då utmanade av killarna att gå till den stora tallen mitt ute i skogen och givetvis så antog vi utmaningen men vi lyckades gå vilse för att det hade varit en bäver framme och fällt massa träd på stigarna men vi lyckades hitta den rätta stigen till slut. Väl framme vid den stora tallen så tävlade vi lite i balans och lekte tagen på bänkarna. När vi hade varit ute på hajk i en timma sprang vi tillbaka till elden och Sebbe frågade vad som hade hänt med Sofias kick på hennes moped. Sofia kollade på mopeden och märkte att den var borta. (Ja, Sofia har rätt så tur med mopeden och sedan kan jag till lägga att Jonte ska få spö av henne för det han gjorde med hennes bromsar tidigare i veckan, så han är alltså i själva verket ingen en hjälte) Så då avrundade vi kvällen/morgonen/natten med att Rebecka skjutsade hem Johan eller rättare sagt så körde Johan, Sebbe for hem till sig och jag och Sofia for på kickjakt, dock så hittade vi inte den så om du skulle se en kick tillhörande en slider kan du ge den till Sofia A =)




Ni kan som vanligt tacka min mobil för den fina kvallan och ni kan tacka mig för att jag skakade sönder då jag tog korten.

Johan med en fin hjälm

Rebecka och Johan ;D

kickjakt


/maliin

Kommentarer
Postat av: Sofia (har borta kicken) ;)

Det var tydligen janne som stått i fönstret inte kicki och olivia me co trodde att de va någraa gangsters ;)

2009-05-10 @ 17:25:21
Postat av: Rebecka

haha ja det stämmer faktiskt det sofia säger:D

2009-05-10 @ 18:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0