Helg

Så skönt att det äntligen är helg. Efter att ha slavarbetat om globaluppvärmning i 3 timmar denna dag så måste jag säga att vår klass förtjänar en helgs ledighet :D Nu är det bara 11 skoldagar kvar till vi åker till Göteborg. Det känns inte helt fel att vi dessutom är lediga torsdag och fredag vecka 21 :D Mums.. Fick igen nationella i engelska i dag. Jag fick ju till och med vg, trodde jag skulle få g, med tanke på hur Malin bedömmer. Annars så ser jag framemot att besöka Lisa i de illaluktande ostsamhället. Jag hoppas på att mitt kött blir godast utav allas.

Nu ska jag packa, vi hörs kanske i morgon!
Tjollavippen!

/Melina

Kommentarer
Postat av: jaha

LoL jag fick till och med Vg

2009-05-08 @ 17:47:14
Postat av: LoL

jag med

2009-05-08 @ 17:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0