hej linnea är i gbg!

trist vad alla ska vara negativa idag, själv är jag glad.
även om jag har lite ont i nacken eftersom jag sov på golvet.
det är nämligen så att fredde är här och det blev så varmt, även om
fläkten var igång. så jag gjorde ett smart drag och la mig på golvet och sov.
men så smart var det ju inte när jag vaknade upp i morse och inte
kunde röra nacken.

glömde ju att lägga in dagens outfit igår.
vi har ju som bestämt att nu när vi är proffsblogggare
måste man ju bjuda till lite med seriösa outfits. haha

gårdagens outfit alltså

oversize kofta - vero moda
jeansleggins - vero moda
vitt linne - gina tricot
skor - gamla


/överseriös mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0