grilla

Grilla verkar vara folkets favoritsysselsättning just nu, min med!
just därför är jag lite ledsen att jag missade gårdagens evenemang,
dock ska jag inte klaga på gårdagen, men när mathilda ringde och frågade om brännboll befann jag mej på hemmakväll istan och hade hyrt filmer som t.ex. Djungelboken.
så brännboll blev de inge av..
nog om detta och vidare till dagens fråga.

vad ska vi (9b) göra på avslutningskortet?
vi kan ju utesluta allt som innehåller:
* Nakenhet
*gester eller tecken med fingrar
*vapen
* som kan uppfattas kränkande
*förtäckta ansikten
* och allt annat kul man kan komma på,


tunnt urval av fina (?) bilder från fredag...
den som klagar på mobilkvallan ska få spö!

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0