göteborg

imorgon drar vi till gbg!
vi taggar som tusan. det ända som är dåligt
är att jag är sjuk, har jätteont i halsen och typ feber (malininfluensan)
aja, jag bryr mig inte om detta utan far glatt till götet!
iallafall så rymdes inte det jag skulle ha med mig i väskan,
så sebbe kommer hem från köping imorgon och då får jag
den större väskan. Måste ju få med mig allt hem även om jag
inte packar spec mycket med mig. jag fick mitt paket från h&m igår.
kärade ner mig i mina skor. (även melina såg ut att dreggla.)

tänkte lägga ut en rolig video, är det bara jag som måste skratta varje
gång jag ser den här. Hanna fick ju ett ragg förtusan.




förreten är det ingen hemlighet att jag är on the market igen.
tog alltså slut med fredde. jag tänker inte berätta för hela världen
varför, men nu vet ni det iallafall så ni slipper gå och snacka om
det bakom min rygg. hehe



/mattis


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha jag också, jag tror det där blev den bästa filmen! ;D

2009-05-26 @ 23:31:15
Postat av: hehehe

kass film, bara skämmigt

2009-05-27 @ 00:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0