God morgon?

det blev ingen sovmorgon i dag eftersom
jag fick ett litet sms av malin där det stod att
vi skulle öva till skolavslutningen denna morgon.
så istället klev jag upp kvart över 6 och duschade
i sisådär 30 min. det var skönt kan jag lova!
solen skiner ute och det är riktigt stekarväder.
idag äre det sköna kläder och brills som gäller.

såhär ser de följande dagarna ut på skolan:
Måndag : Franska redovisnig, öva inför skolavslutningen, sluta tidigt.
Tisdag : Gitarrlektion med emma. (inför slutkonserten)
Onsdag : Inlämning so fördjupning och inlämning svenska, myrfotboll. engelska grammatik prov
Torsdag : Lediga
Fredag : Lediga

Måndag : Testet på tekniken av våran razer bil.
Tisdag : Gitarrlektion med emma. (inför slutkonserten)
Onsdag : Sista delen i biologi nationella, fysikprov, GÖTEBORG

detta är alltså det som är kvar, (om jag inte glömt något?)
för efter vi far till göteborg ska allt vara inlämnat och klart
eftersom betygen sätts medans vi är borta.
det är alltså 6 skoldagar kvar till göteborg,
10 dagar överhuvudtaget. kommer bli ball.


kanske världens vackraste låt, kommer att sjungas på skolavslutningen av vår
egna frohm, med 2 av mathalina gänget i den speciellt utvalda kören. haha
är det bara jag som får rysningar, exakt varje gång jag hör den här låten?
/mattis

Kommentarer
Postat av: Melina

Fysikprovet äe på tisdag!

2009-05-18 @ 15:31:43
Postat av: mamma

Jag älskar denna låt, ny måste jag gråta lite;(

2009-05-22 @ 00:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0