gästbloggeri!


återligen , gästbloggeri :) jag är nästan effektivare än malin, som är ordinarie bloggare på att uppdatera.

Som vanligt  har jag inget speciellt att skriva, men jag hade inget bättre för mig så jag tänkte att jag slänger in ett inlägg.
igår fick jag uppleva sommaren och dess mindre trevliga sida; mygg. Jag var hos morfar i åbyn för att mamma skulle byta till sommardäck på sin bil som förvånansvärt nog fortfarande rullar och jag satt öppningen till garaget och väntade. Då kommer en liten myggjävel och biter mig på tummen. elle biter och biter... vad nu myggor gör... då vart jag för en sekund  otaggad på sommaren, men den goda känslan kom tillbaka idag. stek säger jag bara, jag älskar solen! förutom att den inte kan göra mig brun som alla andra....


sommarnätter  och solnedgångar känns ändå som att dom kan få komma nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0