Gästbloggeri!

Dåså, kom hem från grillning för en stund sedan och tänkte nu lägga ut lite bilder från ikväll:

Vi var då hemma hos mig och väntade på att alla grillsugna skulle anlända när vi kom på idén att piffa till mitt rum lite. Det gjorde vi med hjälp av 48 postrar (ja, jag har räknat dom)och jag tycker att resultatet blev alldeles utmärkt. Sedan lovade jag att dom skulle få sitta kvar där ända tills vi kommer hem från gbg, det tänker jag hålla också!

Vi var då hos mig och väntade på att alla grillsugna skulle anlända när vi kommer på en idé om att piffa till mitt rum lite. Det gjorde vi av 48 postrar (ja, jag har räknat dom) och jag tycker att resultatet blev kanonfint. Sedan lovade jag att dom skulle få sitta kvar där ända tills vi kommer hem från gbg, något som jag tänker hålla!



Fredde tyckte att tejpen som vi använde till att sätta upp postrarna med kunde användas på ett bättre sätt....



De glada grillarna som infunnit sig vid vattentornet denna afton var: Jag, Mallan, Mattis, Soffe, Emma, Melle, Hanna, Macke, Sophie, Albin, Åse, Jonte, Fredde och Alexander. På denna bild är det Malin som försöker släcka elden. Vi hade även en tävling där killarna skulle göra den snyggaste flätan (något som de hade mer problem än väntat med). Dock utsåg vi aldrig en vinnare, men det fanns många fina (?) bidrag, särskilt Albin som gjorde en inbakad fläta! Nä jag är sliten som tusan och ska krypa till kojs just NU, tack alla grillare för en trevlig kväll!

/Paparazzi-Reb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0