gästbloggeri!


Jag har en sak att erkänna; det känns alldeles förträffligt dumt att skriva "gästbloggeri!" som rubrik på alla mina inlägg. Inte p.g.a. att jag är den utomordentligt fantasilösaste somm finns, utan p.g.a. innebörden av ordet. Om man gästbloggar menas väl det typ med att man ska skriva några få inlägg lite då och då. Jag skriver typ regelbundet :O Nästan lika mke som malin (a)
Men det är en himla bra ursäkt att komma ifrån läxa en stund. Just förtillfället är det anledningen till att jag sitter och skriver om sånt här strunt.
jag har inget mer strunt att skriva så jag skriver vad jag har haft för mig idag, vilket iofs är mest bara strunt...

  •  Skolkat från läspasset, låg uppe i korridoren och sov med typ halva min klass ist.
  •  Trotsat Rickard Fahlgren och skrivit so ist för att leka plump på matten
  •  Kommit försent till so med tea, p.g.a. att vi satt kvar i datan och chillade
  •  Ätit massor med mat
  •  Snott rebeckas moppe (fast vi hade lov till det) och for ner på vårdcentralen för att hämta ut penicillinet. Detta tog extremt lång tid så vi missade den bit av svenskan  som inte skulle gå åt till sång.
  •  Köpte tuggummi på ica, glömde att ta pengarna som jag skulle få tillbaka, så tanten kom efter mig :$
  • OOOade till gabriellas sång
  • Sjungade med hela 9:an
  • Satt på skolan  mer än en timme och gjorde engelska och väntade på bussen
  •  Åkte buss, skulle plugga engelska till provet imorrn, men somnade
  • åt massor med mat, igen
  • For på Willys och köpte godis och dricka för 99,50 :O fatness!!!!!!!!
  • köpte även hårfärg
  • for til bror min (som fyller 21 imorrn, gammgubbe) men han var inte hemma
  • åkte hem, och fick besök av bror min (som fyller 21 imorrn, gammgubbe) som ville ha fika
  • åt ett fett  wienerbröd och hade pratstund med mamma och Andre
  • färgade håret, blev en hel del mörkare
  • jobbat med so-fördjupningen
  • provsmakat lite av godiset (a)
  • och nu har jag hunnit med att blogga oxå.

Fullspäckad dag med andra ord. Nu blir det att göra klart so:n och packa ihop det lilla som jag eventuellt har här som behövs till GBG! Det bär av om 12 timmar och 45 minuter cirkus! jag vill vara som eric...

Justdetja, jag måste ju få en chans att tycka lite synd om mig själv oxå. Ingen träning för mig idag eftersom att jag tydligen fortfarande har streptokocker (eller hur det nu stavas) och därför har jag påbörjat en ny penicillinkur, vilket innebär ingen motion alls :(. minst 10 dagar till ska jag leva fet :)


<-- Jag och Andre när han fyllde 19 tror jag.. 
      
                            Grattis! =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0